Et ophold på et hotel kan være en behagelig og afslappende oplevelse. Til gengæld er der mange informationer, der kan være svært at holde styr på. Eksempelvis kunne det være hvornår de forskellige måltider bliver serveret, hvilke lokaler der er bookede (i hvilke tidsrum) og andre lignende essentielle oplysninger, som er vigtigt at de besøgende bliver oplyst om.

Infoskærme er en kærkommen løsning på denne problematik. Helt specifikt er det en genial løsning for dig, der måske står for at samtlige praktiske oplysninger er hørt og forstået af alle, at du ikke længere skal bruge store mængder af tid og energi på at sikre dig, at alle har fået de beskeder, der er centrale for dem.

I denne artikel kan du læse lidt om hvad infoskærme kan bidrage med, og om det muligvis er en løsning for dig og dit hotel.

Få vigtige informationer og følg med

Som nævnt er der spandevis af informationer på en normal arbejdsdag på et hotel, som for de besøgende er vigtige at blive opdateret omkring. Specielt hvis der bliver afholdt en større konference, hvor der er mange involverede parter og personer, bliver det endnu desto vigtigere, at få tidspunkter meldt ud så klart og utvetydigt, som muligt – for at komme misforståelser i forkøbet.

Infoskærme til virksomheder er altså en smart løsning, der kan komme mange af disse logistiske problemstillinger i forkøbet. Med denne type skærme, er der altså en komplet løsning på hvilken som helst slags beskeder, du som chef eller virksomhedsejer ønsker skal meddeles på en smart og effektiv facon. Ganske enkelt vil dette spare meget tid og energi, som så til gengæld kan bruges på alle mulige andre aspekter af procesoptimering, der rent faktisk vækster din virksomhed og til slut din bundlinje i væsentlig grad.

https://nordicscreen.dk/

Bliv konstant opdateret med væsentlige oplysninger

Ligesom i mange andre arenaer i vores elektroniske/digitale livsførsel har vi et konstant behov og ønske om at blive opdateret. Selv på de alle mindste ting. Når man mødes en flok arbejdskollegaer på et hotel – enten for fornøjelse eller arbejde (måske begge dele) gør det hele hoteloplevelsen væsentlig mere laissez-faire, hvis der bare er styr på, at samtlige inviterede parter og personer i et møde, eller en konference, har samme oplysninger tilgængeligt på samme tid.

Derfor er disse skærme designet på den måde, at de bliver opdateret i realtid. På denne måde er det helt enkelt for den enkelte at følge med i dagens forløb. Velvidende, at samtlige deltagere har samme informationsniveau tilgængeligt.

Infoskærme til virksomheder – kommet for at blive

I praksis vil det sige, at man ikke skal vente på at opdateringen af mødeoplysninger/bookinger med mere, skal processeres og opdateres på et bestemt tidspunkt på dagen. Det sker simpelthen øjeblikkeligt, når man trykker “opdater”. Den eneste ulempe, der kan være ved infoskærme, er (alt afhængig af øjnene der ser) at der lige pludselig ikke længere findes gyldige grunde til at sige, at man ikke har fået at vide, hvornår et bestemt møde skal afholdes. Den slags dårlige undskyldninger kan ikke længere bruges.